Wednesday, September 16, 2009

Coretan Penghujung Ramadan

Alhamdulillah.... hari ni dah 26 ramadhan......... kalo tiada aral ahad ni raya!!! yea yea hahahahah...

Puasa kali ni, anak sulung aku, Harraz sampai ke hari ini belum lg tinggal puasa... cayalah abang!! walopun baru tadika, aku bangga dia dpt berpuasa dgn jayanya. harap2 dpt la dia puasa penuh tahun ni... amin........!

Aku lak bulan posa kali ni demam di pertengahan bulan, tp alhamdulillah masih dpt berpuasa penuh hingga saat ini.... dan posa kali ni, aku rasa sembahyang terawih aku adalah yg paling banyak seumur hidupku!!!! amin............ :)

Persiapan raya ala kadar je.... baju anak2 dah ada sume, mem pun complete cume aku je xde baju melayu... sume baju omputeh hahahhaahaaa....

Di kesempatan ini juge aku ingin memohon maaf zahir batin buat sume yg membaca coretan ini....... selamat hari raya!!

wassalam

4 comments:

spark said...

Slamat hari raya bro
maaf zahir batin..
semua include la tu termasuk terkasar bahasa, terkasar body language, termakan terminum terisap rokok ker..hehe

race said...

sama2 la kite spark ek....
mana tau ada terkasar bahsa, terguris perasaan heheh...
minta ampun la ek bro.... 0-0 ok?

Ejoy said...

kehadapan abg race yang diingati & dirindui selalu *plastik*,

sempena bulan mulia ini, ai menyusun jari jemari ai yg lentiks ni utk mohon ampun dan maaf atas segala salah & silap sepanjang kita berkasihan. matilaaa mem besar ngamok sakan tatkala terbaca comment nih di pagi raya!! gurau jerk. hiks.

selamat hari raya & maaf zahir nafkah batin.

ikhlas,
ejoy.

BanDeLa - upie said...

selamat hari raya
maaf zahir batin...
open house nanti nak makan nasi turki + telo dada + sup campur...
hehheeeheee