Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan Al Mubarak

Smlm dah tgk anak bulan, dan sah anak bulan tidak kelihatan hehehe...
Dan puasa bermula esok, sabtu 22 ogos...

di kesempatan ini aku nak mohon maaf pada semua yg aku ada buat salah silap... moga aku dpt masuk ke ramadan dgn aman dan amalan ku diterima.. amin...

puasa thn ni, 1st time berpuasa kat umah sendiri.... harap2 x terlepas sahur huhuhuhu.....
dan thn ni gak aku nak latih@paksa (huhuhu) anak aku yg 6 thn tu mula puasa.. las year asik hapday je... mana aci heheheheh.... cian gak tgk muke dia monyok je bila posa....
tp aku dulu pun ntah darjah berapa baru stat posa wakakakaka.......

Salam Ramadan utk semua!!

7 comments:

BanDeLa - upie said...

salam ramadhan gak bro...rumah baru yea...:D:D

race said...

thanks jup.. ye la... masuk bln 4 ari tu

spark said...

banyak bende jup terlepas ni...
tahniah bro t raya umah baru...
musti lagi best kot...hehe

race said...

tq spark... harap2 begitu la kan.... bertambah ceria + gumbira la hendaknye....
---jup sejak dok kampung ni lupa dah org semenanjung wakakak

Ejoy said...

"puasa thn ni, 1st time berpuasa kat umah sendiri..." - race

selama nih abg race beraye kt umah sape? bini baru ek? baek abg cakap betul2! die la tetibe meroyan! ngahaha!

race said...

ejoy ni.... bulan posa dia mula la stat meroyan!!

BanDeLa - upie said...

mana da lupa bro...wa kalo bole nak keja sana jer...heheheee